02 مهر 1398

 En|ِ

برگزاری مزایده های در بستر اینترنت
مراحل عضویت در سامانه مزایده های الکترونیکی دولت

برگزاری مزایده های در بستر اینترنت

تاریخ انتشار: 1396/05/19|   بازدید: 15943 |  print

بدینوسیله به اطلاع  می رساند، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از این پس مزایده های خود را در بستر اینترنتی برگزار مینماید. لذا لازم است مزایده گران محترم مراحل عضویت در سامانه مزایده های الکترونیکی دولت ( ستاد ایران) را طی نموده و آموزشهای مرتبط را در این خصوص دریافت نمایند . ثبت نام مزایده گران به دو صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) قابل انجام خواهد بود:
1. ثبت نام حضوری: تهیه مدارک مورد نیاز و مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب و یا آدرس :اردبیل - خیابان اسماعیل بیگ - آموزشگاه صدرا - مرکز آموزش بازرگانی نمایندگی استان اردبیل
2. ثبت نام غیر حضوری: مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس setadiran.ir تکمیل فرم ثبت نام در سایت و سپس ارائه (ارسال) مدارک مورد نیاز به دفتر ثبت نام.

 

راهنما :
1. کلیه مزایده گران محترم با توجه به اهمیت حفظ امنیت در معاملات الکترونیکی می بایست گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.
2. لیست مدارک مورد نیاز به تفکیک مزایده گران حقیقی و حقوقی پیوست این اطلاعیه می باشد.
3. پس از انجام ثبت نام، تاریخ برگزاری دوره های آموزشی به مزایده گران عضو اعلام خواهد شد.
4. مزایده گران محترم در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام با شماره های 33250543 (در مورد ثبت نام) تماس حاصل نمایند.
5. دریافت گواهی امضاء الکترونیکی به صورت اجباری می باشد.جهت دریافت توکن و گواهی امضاء الکترونیکی مربوطه می توانید با شماره تماس مرکز آموزش بازرگانی نمایندگی استان اردبیل 33250543 تماس حاصل فرمائید. مزایده گران می توانند به سایت setadiran.ir مراجعه و لیست مراکز صدور گواهی امضاء الکترونیکی را دریافت نمایند.
مدارک مورد نیاز مزایده گران(حقیقی)
1. فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام مزایده گران(فقط برای ثبت نام حضوری)- دانلود نمونه فرم
2. اصل و کپی کارت شناسائی ملی و شناسنامه فرد مسئول
3. یک قطعه عکس 3X4 از فرد مسئول(جدید، تمام رخ ، ساده)

مدارک مورد نیاز مزایده گران(حقوقی)
1. فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام مزایده گران(فقط برای ثبت نام حضوری)
2. اصل و کپی کارت شناسائی ملی و شناسنامه فرد مسئول
3. یک قطعه عکس 3X4 از فرد مسئول(جدید، تمام رخ ، ساده)
4. اصل و کپی گواهی اخذ کد اقتصادی
5. اصل و کپی اساسنامه ، روزنامه رسمی ثبت شرکت با آخرین تغییرات
6. اصل و کپی گواهی ثبت شرکت
7. نامه معرفی نماینده تام الاختیار( فرد مسئول ) مزایده گر توسط کلیه صاحبان امضاء (در صورت تعدد صاحبان امضاء)لازم است طبق نمونه ارائه شده در سامانه در سربرگ شرکت و با امضا صاحبان امضاو مهر شرکت تهیه گردد. ضمنا همان فرد مسئول باید نسبت به دریافت گواهی امضای الکترونیکی افراد مستقل اقدام نماید. دانلود نمونه فرم

  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظر
تصویر امنیتی
وارد نمودن کد